Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Sarang79 Yoo - 16 mars 2016 14:02

Stackars alla som måste sitta inne denna våriga dag hehe. Sitter och njuter ute med mitt kaffe och Joel stövlar omkring och ser glad ut. Oh nu skulle man vara på landet vad det skulle vara skönt att få lite landis luft. Kanske redan i helgen om vädret är okej. Finns miljoner saker att göra nu när ingen har varit där på hela vintern så det är kul. Har längtat att få åka ut med båten och firra lite men snart är det väl dags igen. Vi kommer vara där på landet mycket i sommar och grilla och njuta. Ibland kan det vara skönt att komma bort ifrån stholm och leva landis liv hehe. Hoppas att vi kan skaffa en ordentlig dusch så man slipper lukta apa lol. Nä nu måste jag flytta på mig för solen försvann. Hoppas ni får en 3vlig eftermiddag.
/eunjoo

Av Sarang79 Yoo - 16 mars 2016 10:47

Hej bloggen. Varit lite nyttig och varit och simmat och bastat lite idag. Många på gymmet för att bli slanka och fina för våren som nu är här hehe. Hittade denna som är perfekt för mig ju. Så himla bra att det är både wash, scrub och man kan lägga en ansiktsmask. Använder den varje dag och känner mig så fräsch. Dyr men verkligen värt pengarna tycker jag.
/eunjoo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards