Direktlänk till inlägg 22 februari 2016

Nu är jag värd lite vila.

Av Sarang79 Yoo - 22 februari 2016 14:08

Hej bloggen. Har just varit på gymmet och svettas som en gris men gud vad skönt det är när man är klar. Nu ska jag vila med lite filmer innan killen kommer hem ifrån jobbet. Måndagar brukar vara ganska tråkig för det känns så långt till helg hehe. Tycker inte om att vara ensam så längtar redan till min gubbe kommer hem. Men tur att han jobbar så vi får inkomst i alla fall.. Ja vilken tur att det är löning snart så jag kan gå ut och shoppa lite som jag är bäst på lol?. Nä nu ska jag försöka kolla på en film så vi hörs senare om ni vill..
/??eunjoo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarang79 Yoo - 22 mars 2016 12:47


Oh skulle behöva en kamera för jag älskar att fotografera och filma vackra saker. Hittat den perfekta lilla kameran som jag vet skulle passa mig. Så himla bra att den är liten så lätt att ta med sig och mycket lättare att göra massor med video blogga...

Av Sarang79 Yoo - 22 mars 2016 09:59


Tänk vad smink kan göra så mycket asså.. Känner för fan inte igen mig nästan haha när jag ser mig själv utan all smet i ansiktet. Oh blir ju nästan mörk rädd ju, tur att det finns smink för mig så man vågar visa sig ute. När jag var ungre sov jag all...

Av Sarang79 Yoo - 18 mars 2016 16:14

Hej bloggen. Äntligen fredag vad skönt. Har varit ute lite och fixat lite bira till killen och lite små grejer till mig. Tog sååå långt tid att komma iväg till centrum. Sminkade mig och skulle just sätta på mina lösögonfransar men limmet var slut. Fa...

Av Sarang79 Yoo - 16 mars 2016 14:02

Stackars alla som måste sitta inne denna våriga dag hehe. Sitter och njuter ute med mitt kaffe och Joel stövlar omkring och ser glad ut. Oh nu skulle man vara på landet vad det skulle vara skönt att få lite landis luft. Kanske redan i helgen om vädre...

Av Sarang79 Yoo - 16 mars 2016 10:47

Hej bloggen. Varit lite nyttig och varit och simmat och bastat lite idag. Många på gymmet för att bli slanka och fina för våren som nu är här hehe. Hittade denna som är perfekt för mig ju. Så himla bra att det är både wash, scrub och man kan lägga en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards