Alla inlägg under februari 2016

Av Sarang79 Yoo - 28 februari 2016 14:31

Hej svejs. Vilket vår väder vi har idag oh vad nice. Z och jag gick en promenad till kvantum och köpte en bingo lott och löste in en som z vann förra söndagen.. Det var svärmor som har gjort att vi spelar bingo för vi fick av henne 2 lotter och nu är vi fast haha. Hoppas vinna 10.000 eller en resa skulle inte vara så dumt det heller.. Men jag har aldrig tur i spel men z kanske har tur ikväll. Så ser våran söndag ut. Vad gör ni på en söndags kväll?

/eunjoo

Av Sarang79 Yoo - 27 februari 2016 15:19

Hej svejs. Nu är vi i Solna och ska vara kattvakter åt svärmor som är just nu i Thailand och myser.. Killens brorsa är med oss och håller oss sällskap ikväll. Finns inte så mycket att göra här så vi ska väl kolla på tv/filmer typ och dricka öl så klart. Lilla zelma är så busig tjej som hela tiden vill leka eller ha uppmärksamhet men hon är ju så söt för att vara en nakenkatt. Nä nu ska vi ta en liten promenad i det vackra vädret. Hoppas ni får en 3vlig eftermiddag.

/eunjoo

Av Sarang79 Yoo - 22 februari 2016 14:08

Hej bloggen. Har just varit på gymmet och svettas som en gris men gud vad skönt det är när man är klar. Nu ska jag vila med lite filmer innan killen kommer hem ifrån jobbet. Måndagar brukar vara ganska tråkig för det känns så långt till helg hehe. Tycker inte om att vara ensam så längtar redan till min gubbe kommer hem. Men tur att han jobbar så vi får inkomst i alla fall.. Ja vilken tur att det är löning snart så jag kan gå ut och shoppa lite som jag är bäst på lol?. Nä nu ska jag försöka kolla på en film så vi hörs senare om ni vill..
/??eunjoo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<<
Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards