Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Sarang79 Yoo - 15 mars 2016 10:23

Hej svejs.. Jag vet inte så mycket blogg inlägg men jag ska bli bättre. Svårt att hinna och tänka på bloggen när vi är typ kattvakter. Men imorgon kommer svärmor hem ifrån sin sköna Thailand resa på 3 hela veckor jaaaaa avis liksom. Men vi har faktiskt haft fint vår väder här hemma så våren är nog snart här hurra.. Svärmor är säkert brun och fin och själv måste man vänta suck hehe. Längtar tills jag och killen med våran bästa vän ska resa nästa vinter men det känns såååååååå långt bort. Var typ 3 års sen vi var utomlands inte okej.. Hatar att bo här i Sverige så tråkigt och kallt. Vill bo i ett land där solen skiner året om ohhh vad nice liksom. Dröm att kunna bo utomlands när jag blir gammal och njuta av livet. Har ni också känt att Sverige är inget land för mig? Vill ha värme, nära till havet och billigt land så man kan shoppa järnet haha. Nä nu ska jag sluta drömma och försöka komma tills baka till verkligheten.. Ha en fin förmiddag.
/eunjoo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards